Najczęściej zadawane pytania dotyczące pożyczki Vivus

O pożyczce

Warunki otrzymania pożyczki w Vivus – jakie kryteria muszę spełnić?

Warunki, jakie musisz spełnić, są naprawdę proste. Jeśli spełniasz poniższe kryteria, możesz ubiegać się o pożyczkę:

  • jesteś obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej;
  • jesteś w wieku od 19 do 78 lat;
  • posiadasz pełną zdolność do czynności prawnych;
  • jesteś konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy o Kredycie Konsumenckim;
  • posiadasz aktywny Profil Klienta na stronie internetowej Vivus.pl;
  • uzyskasz pozytywną ocenę zdolności kredytowej;
  • zawrzesz z nami umowę pożyczki.
Pożyczka bez formalności – co jest niezbędne, by ją otrzymać?

Aby otrzymać pożyczkę w Vivus, wystarczy Ci ważny dowód osobisty, aktywny telefon komórkowy i fakt, że jesteś posiadaczem konta bankowego w Polsce.

Bez zbędnych formalności, wygodnie składasz wniosek przez Internet, aplikację mobilną, telefon. Wszystko, co musisz mieć, to ważny dowód osobisty, aktywny telefon komórkowy i swoje osobiste konto bankowe.

Pierwsza chwilówka w Vivus – jak to zrobić i co muszę wiedzieć?

Korzystając pierwszy raz z usług Vivus, nie ponosisz żadnych kosztów. Oznacza to, że spłacasz tyle, ile pożyczyłeś.

Jeśli np. pożyczasz 3000 zł na 30 dni, spłacasz 3000 zł. Nie ma opłat dodatkowych ani ukrytych kosztów, pod warunkiem dokonania terminowej spłaty. Maksymalna wysokość pierwszej pożyczki to 3000 zł. Jednorazowa opłata rejestracyjna, która jest niezwłocznie zwracana wnioskodawcy, wynosi 1 grosz, (gdy Klient dokonuje opłaty rejestracyjnej na konto w jednym z banków, w którym Spółka posiada swoje konto) lub 1 zł, gdy Klient korzysta z systemu Blue Media. System Blue Media pozwala szybciej zweryfikować wniosek o pożyczkę.

Maksymalna kwota pierwszej pożyczki i jej koszt – ile wynosi?

Maksymalna kwota pierwszej pożyczki to 3000 zł. Jeśli chodzi o jej koszt, oddajesz dokładnie tyle, ile pożyczasz.

Pierwsza pożyczka może być udzielona na 30 dni. Korzystając z niej nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów. Pamiętaj, że obowiązuje to tylko wtedy, gdy dokonasz spłaty w wyznaczonym terminie.

Chwilówka dla zadłużonych w Vivus – czy dalej mogę starać się o pieniądze?

Możesz mieć tylko jedną pożyczkę w tym samym czasie, jeżeli nie wykorzystałeś całkowicie Twojego Limitu Ogólnego, zawnioskuj o kwotę dodatkową.

Jeżeli Twój Limit Ogólny nie został całkowicie wykorzystany podczas pierwszego wniosku pamiętaj, że masz możliwość złożenia wniosku o kwotę dodatkową w wysokości Twojego Limitu Ogólnego. Maksymalna kwota do wypłaty w ramach Twojego Limitu Ogólnego jest wskazana w umowie w Twoich Warunkach Pożyczki w tabeli Limit Ogólny.

W celu złożenia wniosku o dobranie dodatkowej kwoty do wypłaty zaloguj się na swój Profil Klienta na stronie Vivus.pl lub zadzwoń do Działu Obsługi Klienta pod numer telefonu: 221 221 227. Po otrzymaniu kwoty dodatkowej termin spłaty Twojej pożyczki pozostanie bez zmian. Otrzymasz nowe warunki, zawierające m.in. informację o kwocie wypłaconej.

Formularz pożyczki – kiedy mogę otrzymać większą kwotę?

Maksymalna kwota pierwszej pożyczki wynosi 3000 zł, a po spłacie pierwszego zobowiązania w Vivus możesz złożyć wniosek o większą kwotę.

Jeśli pożyczka będzie spłacona terminowo i nie naruszysz zobowiązań wynikających z umowy, zaraz po spłacie zostaniesz poinformowany o nowym limicie w komunikacji SMS, e-mail oraz na Profilu Klienta. Wysokość Twojego Limitu Ogólnego jest indywidulana. W niektórych przypadkach przyznany limit nie ulegnie zwiększeniu - przyznanie pożyczki o większej kwocie zależy od wyniku oceny zdolności kredytowej wnioskodawcy.

Decyzja pożyczkowa – jak dowiem się, czy dostanę pieniądze?

Natychmiastowo po rozpatrzeniu Twojego wniosku online lub telefonicznego decyzję wysyłamy SMS-em oraz na Twój adres e-mail.

Decyzję w sprawie udzielenia pożyczki, jeśli aplikowałeś online lub telefonicznie, bądź przez aplikację mobilną, otrzymasz od nas SMS-em lub zostanie Ci ona przesłana na Twój adres e-mail, który podałeś w procesie rejestracji. Informacja taka może być Ci również przekazana w formie komunikatu na Twoim Profilu Klienta.

Pozytywna decyzja o przyznaniu pożyczki – kiedy dojdzie przelew?

Pieniądze prześlemy Ci na Twoje osobiste konto bankowe nawet w 15 minut liczonych od momentu uzyskania pozytywnej decyzji o przyznaniu pożyczki.

Przelew możesz otrzymać w przeciągu 15 minut liczonych od momentu uzyskania pozytywnej oceny zdolności kredytowej pod warunkiem, że:

  • pozytywna decyzja o przyznaniu pożyczki zostanie wydana w godzinach pracy Działu Obsługi Klienta;
  • kwota ma zostać przelana na Twój numer rachunku bankowego, który jest prowadzony przez jeden z następujących banków: Alior Bank, Bank Pekao S.A., Getin Bank, Millennium Bank, PKO Bank Polski;
  • bank, w którym posiadasz konto w momencie wypłaty pożyczki realizuje przelewy wychodzące i przychodzące (np. nie ma akurat przerwy technicznej).

Godziny pracy Działu Obsługi Klienta są dostępne TUTAJ.

W przypadku, gdy posiadasz konto w innym niż wyżej podane banki, czas otrzymania środków zależy od sesji międzybankowych ustalonych przez Twój bank.

Godziny przelewów w poszczególnych bankach znajdziesz TUTAJ.

Chwilówka w Vivus a kredyt w innej instytucji – czy dostanę pożyczkę?

Tak, możesz otrzymać pożyczkę w Vivus, jeśli nie masz opóźnień w spłatach swoich innych zobowiązań oraz nie jesteś wpisany do rejestru dłużników.

Jest to możliwe, aby otrzymać pożyczkę, nawet wówczas, kiedy posiadasz zobowiązania w innych instytucjach finansowych. Najważniejsze, abyś nie zalegał ze spłatą i posiadał pozytywną historię kredytową.

Odmowa pożyczki w Vivus – dlaczego odrzucono mój wniosek?

Odmowa pożyczki następuje najczęściej, kiedy nie zostają spełnione kryteria wymagane do pozytywnej weryfikacji.

Wniosek może zostać odrzucony, gdy nie spełniasz warunków do udzielenia pożyczki, a w szczególności, gdy:

  • masz mniej niż 19 lub więcej niż 78 lat;
  • nie jesteś obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej;
  • jesteś wpisany do jednego z rejestru dłużników;
  • masz niespłaconą poprzednią pożyczkę w Vivus.pl;
  • Twój formularz rejestracyjny zawiera błędy.
Poręczenie pożyczki – czy w Vivus jest ono konieczne?

Nie. W Vivus otrzymasz pożyczkę bez zastawu i poręczenia.

Nie wymagamy ani zastawu ani poręczenia, aby otrzymać pozytywną decyzję o przyznaniu pieniędzy. Warunki, jakie musisz spełnić, dostępne są TUTAJ.

Dostępna kwota do wypłaty – co to znaczy w praktyce?

Dostępna kwota do wypłaty oznacza, że nie wykorzystałeś w pełni Twojego Limitu Ogólnego Pożyczki i masz możliwość zawnioskowania o kwotę dodatkową.

Jeśli masz aktywną pożyczkę, a dostępny Limit Ogólny jest większy niż kwota, z której skorzystałeś (kwota wypłacona), masz możliwość dobrania kwoty dodatkowej do wypłaty do dotychczasowej pożyczki w ramach Twojego Limitu Ogólnego.

W tym celu zaloguj się na swój Profil Klienta na stronie Vivus.pl lub skorzystaj z aplikacji mobilnej, możesz też bezpośrednio zadzwonić do Działu Obsługi Klienta pod numer telefonu: 221 221 227. Po otrzymaniu kwoty dodatkowej termin spłaty pozostanie bez zmian. Otrzymasz nowe warunki, zawierające .in.. informację o kwocie wypłaconej Ci pożyczki.

Limit Ogólny, Kwota Wypłacona, Kwota do Wypłaty – to znaczy?

Obecnie Umowa Pożyczki Vivus zawiera trzy tabele: Twoje Warunki Pożyczki – Limit Ogólny, Kwota Wypłacona, Kwota do Wypłaty.

Tabela nr 1 – Twoje Warunki Pożyczki – Limit Ogólny przedstawia kwotę do wysokości, której możesz uzyskać od nas środki pieniężne w ramach i na warunkach Umowy Pożyczki; Limit Ogólny jest przyznawany w zależności od oceny zdolności kredytowej.

Tabela nr 2 – Twoje Warunki Pożyczki – Kwota Wypłacona przedstawia kwotę, którą wypłaciliśmy Ci na konto bankowe i od której ponosisz koszty Pożyczki.

Tabela nr 3 – Twoje Warunki Pożyczki – Kwota do Wypłaty oznacza środki pieniężne do wysokości Limitu Ogólnego, pozostałe do wypłaty po tym jak wypłaciliśmy Ci Kwotę Wypłaconą, stanowi ona różnicę między Limitem Ogólnym a Kwotą Wypłaconą. Wartości podane w tej tabeli stanowią symulację w przypadku wypłaty Kwoty do Wypłaty w dniu zawarcia Umowy.

Minimalny dochód, aby dostać pożyczkę – ile wynosi?

Formalności związane z przyznaniem pożyczki ograniczyliśmy do minimum, dlatego Twój dochód nie jest weryfikowany w procesie wnioskowania.

Podczas składania wniosku o pożyczkę nie weryfikujemy Twoich dochodów. Wszystkie warunki, jakie musisz spełnić, dostępne są TUTAJ.

Pożyczka przez telefon – jak ją otrzymać w Vivus?

O pożyczkę w Vivus możesz także wnioskować poprzez telefon. Wystarczy, że zadzwonisz pod numer: 221 221 227.

Chcąc uzyskać pożyczkę drogą telefoniczną, zadzwoń na numer telefonu: 221 221 227, podaj potrzebną kwotę i okres, na jaki ma być udzielona, będziesz poproszony także o podanie swoich danych osobowych. Następnie poprosimy Cię o wykonanie przelewu.

Limit pożyczkowy – czy mogę pożyczyć dodatkową kwotę w Vivus?

Wiemy, jak ważna jest elastyczność finansowa, dlatego jeżeli nie wykorzystałeś Twojego Limitu Ogólnego Pożyczki, możesz wnioskować o kwotę dodatkową.

Jeśli masz już zobowiązanie w Vivus, a dostępny Twój Limit Ogólny Pożyczki jest większy niż kwota, z której skorzystałeś (kwota wypłacona). Istnieje możliwość dobrania kwoty dodatkowej do wypłaty do dotychczasowej pożyczki w ramach Twojego Limitu Ogólnego. W tym celu musisz zalogować się na swój Profil Klienta na stronie Vivus.pl, skorzystać z aplikacji mobilnej lub skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 221 221 227. Po otrzymaniu kwoty dodatkowej termin spłaty pozostanie bez zmian. Otrzymasz nowe warunki, zawierające m.in. informację o kwocie wypłaconej Ci pożyczki.

Pożyczka dla zadłużonych – czy mogę starać się o pieniądze w Vivus?

Możesz wnioskować o pożyczkę w Vivus, jeśli posiadasz inne zobowiązania finansowe. Zawsze natomiast weryfikujemy brak zaległości w ich spłatach.

Zanim udzielimy pożyczki naszym Klientom, weryfikujemy brak zaległości w: Biurze Informacji Kredytowej (BIK), Biurze Informacji Gospodarczej (BIG).

W przypadku figurowania w jakimkolwiek z powyższych rejestrów nastąpi odmowa udzielenia Ci pożyczki.

Odstąpienie od umowy pożyczki – czy mam taką możliwość w Vivus?

Jeśli nawet po zawarciu umowy pożyczki i przelaniu środków na konto uznasz, że nie jest Ci ona potrzebna, możesz odstąpić od zawartej Umowy.

Odstąpić od umowy pożyczki można do 14 dni od jej przyznania. Formularz odstąpienia dostępny jest na www.vivus.pl/jak-wziac-pozyczke/umowa-pozyczki.

Prosimy o odesłanie podpisanego formularza na adres mailowy: kontakt@vivus.pl lub pocztą tradycyjną: Vivus Finance sp. z o.o. ul. Żwirki i Wigury 16c Budynek B4, 02-092 Warszawa. Przy odstąpieniu prosimy o zwrot pożyczonej kwoty oraz odsetek naliczonych za dni korzystania z pożyczki. Kwota zostanie podana w e-mailu zwrotnym po otrzymaniu odstąpienia.

Zdolność kredytowa i jej weryfikacja – czy Vivus dzwoni do pracodawcy?

Nie wymagamy od Ciebie przedłożenia dokumentów dotyczących zatrudnienia i Twoich dochodów.

Nie kontaktujemy też się z pracodawcą. W formularzu rejestracyjnym nie wymagamy podawania źródeł oraz wysokości dochodów.

Całkowity koszt pożyczki – ile wynosi, jeśli to pierwsze zobowiązanie?

Korzystając po raz pierwszy z pożyczki w Vivus, spłacasz dokładnie tyle, ile pożyczyłeś, jeżeli nie przekroczysz terminu spłaty.

Korzystając z pierwszej pożyczki w Vivus, nie ponosisz żadnych kosztów. Oznacza to, że spłacasz tyle, ile pożyczyłeś np. pożyczasz 3000 zł na 30 dni, spłacasz 3000 zł. Nie ma opłat dodatkowych ani ukrytych kosztów. Zawsze możesz skorzystać z naszego kalkulatora!

Rozpatrzono pozytywnie wniosek pożyczkowy – kiedy dostanę przelew?

Pieniądze przelejemy na Twoje konto nawet w przeciągu 15 minut, liczonych od momentu pozytywnej decyzji otrzymania pożyczki.

Pieniądze możesz otrzymać nawet w ciągu 15 minut liczonych od momentu uzyskania pozytywnej oceny zdolności kredytowej i pod warunkiem, że pozytywna decyzja o przyznaniu pożyczki zostanie wydana w godzinach pracy Działu Obsługi Klienta. Kwota pożyczki ma zostać przelana na Twój numer rachunku bankowego, który jest prowadzony przez jeden z następujących banków: Alior Bank, Bank Pekao S.A., Getin Bank, Millennium Bank, PKO Bank Polski; – bank, w którym posiadasz konto realizuje przelewy wychodzące i przychodzące (nie ma przerwy technicznej).

Godziny przelewów w poszczególnych bankach znajdziesz TUTAJ.

Jak dostać pożyczkę? Sposoby wnioskowania w Vivus

O pożyczkę możesz złożyć wniosek przez Internet, aplikację mobilną lub telefon.

Udzielamy pożyczek przez Internet lub telefon w 3 prostych krokach! Pamiętaj również, że pierwsza pożyczka w Vivus jest za darmo, dzięki czemu możesz wypróbować ją bez żadnych dodatkowych kosztów. Dla przykładu: jeżeli kwota, o którą wnioskujesz wynosi 3000 zł, to po 30 dniach oddajesz dokładnie tyle, ile pożyczyłeś, czyli 3000 zł. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 0%; oprocentowanie stałe w skali roku to również 0%, a całkowity koszt pożyczki to 0 zł.

W Vivus nie ma żadnych ukrytych kosztów. Jeżeli będziesz zadowolony z tego, jak łatwo i szybko Vivus udziela pożyczek, weźmiesz kolejną. Opłaty będą zależały od kwoty i czasu, na który pożyczysz pieniądze.

Szczegóły możesz sprawdzić TUTAJ (kalkulator).

Ile razy mogę wnioskować o pożyczkę?

Wnioskować o pożyczkę możesz wiele razy online, przez aplikację mobilną lub telefon.

Pierwszy raz maksymalnie możesz pożyczyć 3000 zł, wnioskując kolejny raz możesz zaaplikować o większą kwotę. Ważne jest, abyś nie spóźniał się ze spłatą swoich zobowiązań, wówczas zaraz po spłacie swojej pierwszej pożyczki zostaniesz poinformowany o Twoim nowym Limicie Pożyczki, który został Ci udzielony. Wiadomość zostanie Ci przesłana w komunikacji SMS, e-mail oraz widoczna będzie na Twoim Profilu Klienta. Wysokość Twojego Limitu Ogólnego jest indywidulana. W niektórych przypadkach przyznany limit nie ulegnie zwiększeniu – przyznanie pożyczki o większej kwocie zależy od wyniku oceny zdolności kredytowej wnioskodawcy.

Kolejna pożyczka w Vivus – czy mogę starać się o wyższą kwotę?

Tak, przy kolejnej pożyczce możesz starać się o wyższą kwotę, jej wysokość zależy od Twojej zdolności kredytowej.

Jeśli pierwsza pożyczka będzie spłacona terminowo i nie naruszysz zobowiązań umownych, zaraz po spłacie zostaniesz poinformowany o dostępnym limicie w komunikacji SMS, e-mail oraz na Profilu Klienta.

Wysokość Twojego Limitu Ogólnego jest indywidulana. W niektórych przypadkach przyznany limit nie ulegnie zwiększeniu – przyznanie pożyczki o większej kwocie zależy od wyniku oceny zdolności kredytowej wnioskodawcy.

Profil Klienta Vivus – co to jest? Jakie informacje sprawdzę w nim?

Dzięki swojemu internetowemu Profilowi Klienta łatwo znajdziesz wszelkie informacje dotyczące pożyczek.

Profil Klienta to Twój indywidualny profil na stronie vivus.pl, w którym możesz sprawdzić między innymi kwotę pożyczki, termin spłaty czy numer pożyczki.

Jeśli nie posiadasz profilu Klienta, a chcesz skorzystać z pożyczki Vivus, to należy:

  • zarejestrować się na stronie Vivus.pl,
  • złożyć wniosek o pożyczkę,
  • wykonać przelew identyfikacyjny,
  • oczekiwać na decyzję.
Zapomniałem hasła – co powinienem zrobić, aby je odzyskać?

Jeśli nie pamiętasz swego hasła, skorzystaj z opcji dostępnej na stronie stronie głównej Vivus: „Przypomnij hasło”.

Nie możesz zalogować się do systemu Vivus, ponieważ zapomniałeś hasła, aby je odzyskać wejdź na stronę www.vivus.pl, następnie znajdź pole „Przypomnij hasło” lub kliknij TUTAJ.

Wprowadź adres e-mail, na który ma zostać wysłane tymczasowe hasło oraz wpisz podany kod z obrazka. System automatycznie wygeneruje nowe hasło i wyśle je na wskazany przez Ciebie adres.

Nie pamiętam swojego adresu e-mail co mogę zrobić?

W przypadku, kiedy zapomniałeś swego adresu e-mail i nie możesz zalogować się do systemu Vivus, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.

Jeśli nie pamiętasz adresu e-mail, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta Vivus, gdzie uzyskasz dodatkowe informacje pod numerem telefonu: 221 221 227.

Godziny pracy Działu Obsługi Klienta dostępne są TUTAJ.

Zmiana adresu e-mail profilu – jak zrobić to szybko?

Chcąc zmienić swój adres e-mail wystarczy, że zalogujesz się na swój Profil Klienta, na którym będziesz mógł dokonać zmian.

Aby zmienić adres e-mail, wejdź na stronę www.vivus.pl, zaloguj się na swój Profil Klienta i wejdź w zakładkę „Edytuj profil”, a następnie wybierz „Zmień adres e-mail”, po czym wprowadź nowy adres e-mail oraz kod z obrazka i zapisz zmianę.

Aby zalogować się na swój profil kliknij TUTAJ.

Wniosek o pożyczkę

Wniosek pożyczkowy – w jaki sposób mogę go złożyć w Vivus?

Proces składania wniosku o pożyczkę jest bardzo prosty, możesz zawnioskować online, przez aplikację bądź zadzwonić pod numer telefonu: 221 221 227.

  • Wniosek online

Wypełnianie wniosku online zajmie tylko kilka minut. W tym celu należy wybrać intersującą nas kwotę pożyczki oraz okres spłaty, a następnie kliknąć przycisk „Weź pożyczkę”.

System przeniesie nas do formularza rejestracyjnego, gdzie konieczne będzie podanie danych osobowych, takich jak: nazwisko, adres zamieszkania, adres poczty elektronicznej (e-mail) oraz serię i numer dowodu osobistego, numer telefonu komórkowego. Po wypełnieniu wszystkich pól w formularzu należy kliknąć przycisk „Zarejestruj się”.

Kolejnym krokiem, który należy wykonać jest potwierdzenie swojej tożsamości. W tym celu wykonaj przelew weryfikacyjny – przelej na nasze konto kwotę 1 zł, korzystając z systemu Blue Media, dzięki temu Twoja tożsamość zostanie zweryfikowana bardzo szybko, co przyspieszy cały proces wnioskowania o pożyczkę. Możesz też skorzystać z przelewu tradycyjnego, ale wówczas, w zależności od sesji międzybankowych, weryfikacja może potrwać do 72 godzin.

Pamiętaj, że wszystkie przelewy weryfikacyjne są zwracane na Twoje konto bankowe!

Po otrzymaniu przez nas przelewu i potwierdzeniu Twojej tożsamości dostaniesz wiadomość SMS z informacją o podjętej decyzji. W przypadku decyzji pozytywnej następnie prześlemy Ci na Twój adres e-mail: umowę pożyczki, warunki umowy pożyczki oraz wyciąg.

Pieniądze najczęściej w ciągu kilkunastu minut trafią na Twoje konto, z którego wykonałeś przelew potwierdzający dane osobowe.

Następnie wydrukuj i podpisz umowę, która otrzymałeś, po czym wyślij ją na adres otrzymany od Vivus (znajdziesz go w wiadomości e-mail). Na wysłanie podpisanej umowy pożyczki masz tydzień od jej otrzymania.

  • Wniosek telefoniczny

Z pożyczki Vivus możesz skorzystać także telefonicznie. Zadzwoń pod numer telefonu: 221 221 227, a następnie podaj konsultantowi swoje dane oraz parametry potrzebnej Ci pożyczki. W przypadku pożyczki wziętej w taki sposób konieczne będzie także potwierdzenie swojej tożsamości za pomocą przelewu weryfikacyjnego.

  • Wniosek przez aplikację mobilną

Dzięki aplikacji mobilnej Vivus możesz wnioskować o pożyczkę w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. Aplikacja, całkowicie za darmo, jest do pobrania w sklepie Google Play lub na AppStore. Aplikację możesz zainstalować na smartfona, iPhona lub tablet. Pozwala ona pożyczać pieniądze i zarządzać pożyczką o każdej porze i w każdym miejscu.

Status wniosku o pożyczkę – gdzie mogę go zobaczyć i sprawdzić?

Status wniosku o pożyczkę sprawdzisz, wchodząc na swój Profil Klienta. Dzięki niemu będziesz posiadał dostęp do wszystkich informacji dotyczących zaciągniętej przez Ciebie pożyczki.

Status swojego wniosku, jak i inne informacje zawsze możesz sprawdzić w swoim Profilu Klienta.

Umowa pożyczki – gdzie ją mogę znaleźć i sprawdzić?

Wszystkie dokumenty dotyczące Twojego zobowiązania znajdują się na Twoim Profilu Klienta. Swoją umowę znaleźć możesz też na Portalu e-archiwum.

Jest dla nas ważne, aby wszystkie informacje dotyczące Twojej pożyczki zawsze były dla Ciebie dostępne.

Anulowanie wniosku o pożyczkę – jak to zrobić bezpiecznie?

Jeśli rozmyśliłeś się w trakcie składania wniosku, wystarczy, że nie wykonasz przelewu weryfikacyjnego, jest to jednoznaczne ze wstrzymaniem procedury składania wniosku.

Decyzja o przyznaniu pożyczki wydawana jest niezwłocznie po wysłaniu wniosku. W przypadku pierwszej pożyczki brak przelewu weryfikacyjnego wstrzymuje procedurę składania wniosku. W przypadku zaaplikowania po kolejną pożyczkę możesz zawsze odstąpić od pożyczki do 14 dni od jej przyznania.

Formularz odstąpienia dostępny jest TUTAJ

Podpisany formularz odstąpienia od pożyczki wyślij na adres mailowy: kontakt@vivus.pl lub pocztą tradycyjną: Vivus Finance sp. z o.o. ul. Żwirki i Wigury 16c Budynek B4, 02-092 Warszawa. Przy odstąpieniu od umowy prosimy o zwrot pożyczonej kwoty oraz odsetek naliczonych za dni korzystania z pożyczki. Kwota zostanie podana w e-mailu zwrotnym po otrzymaniu odstąpienia.

Opłata rejestracyjna – z jakiego rachunku muszę ją zrobić?

Opłata rejestracyjna powinna zostać wysłana z rachunku bankowego, którego jesteś posiadaczem.

Ze swojego osobistego rachunku bankowego wyślij opłatę weryfikacyjną, tak abyśmy mogli zweryfikować Twoją tożsamość. Ważne jest, aby w informacji o nadawcy w przelewie widniało Twoje imię i nazwisko, jako osoby wnioskującej o pożyczkę.

Jeżeli posiadasz konto w SKOK – tj. w Spółdzielczej Kasie Oszczędnościowo-Kredytowej pamiętaj, aby przelew został nadany z rachunku, którego jesteś posiadaczem. Brak danych nadawcy przelewu lub gdy imię i nazwisko nadawcy przelewu różnią się od danych osoby wnioskującej – uniemożliwi potwierdzenie rejestracji – a tym samym udzielenie pożyczki.

Pamiętaj, że alternatywnie możesz skorzystać z systemu Blue Media. Blue Media to skuteczne rozwiązanie służące do realizacji błyskawicznych przekazów pieniężnych między kontami w różnych bankach.

WAŻNE! Po zaksięgowaniu opłaty rejestracyjnej zwrócimy Ci ją przelewem na Twoje konto!

Konto Vivus do przelania opłaty rejestracyjnej – jakie są dane?

Na naszej stronie internetowej znajdziesz listę banków, z którymi współpracujemy. Wybierz z listy bank, w którym masz konto.

Po wybraniu banku, w którym posiadasz konto, na podany numer przelej opłatę rejestracyjną. Jeśli nie posiadasz konta w żadnym z tych banków dokonaj płatności na nasze konto w Banku Millennium.

Informacje niezbędne do dokonania płatności znajdziesz TUTAJ

WAŻNE! Po zaksięgowaniu opłaty rejestracyjnej, zwrócimy Ci ją przelewem na Twoje konto!

Tytuł przelewu opłaty rejestracyjnej – co należy wpisać?

W tytule przelewu opłaty rejestracyjnej należy wpisać poniższy tekst, inaczej wpłata nie zostanie prawidłowo zaksięgowana.

Wpisz następujący tekst: „Potwierdzam rejestrację nr (XXX*) i zgadzam się na warunki umowy pożyczki Vivus.pl.”

*(Wpisz numer, który prześlemy do Ciebie w osobnej wiadomości e-mail.)

Jeżeli po zarejestrowaniu się nie otrzymałeś wiadomości e-mail skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 221 221 227.

Informacje niezbędne do dokonania płatności znajdziesz TUTAJ

PAMIETAJ! Po zaksięgowaniu opłaty rejestracyjnej, zwrócimy Ci ją przelewem na Twoje konto!

Odrzucony wniosek o pożyczkę – dlaczego tak się stało?

Weryfikując zdolność do spłaty pożyczki, zawsze sprawdzamy kilka czynników, czasami jednak okazuje się, że niestety wniosek zostaje odrzucony.

Wniosek o pożyczkę zostaje odrzucony, gdy nie spełniasz warunków, w szczególności, gdy:

  • masz mniej niż 19 lub więcej niż 78 lat;
  • nie jesteś obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej;
  • jesteś wpisany do jednego z rejestru dłużników;
  • masz niespłaconą poprzednią pożyczkę w Vivus.pl;
  • Twój formularz rejestracyjny zawiera błędy.

Konta bankowe

Lista kont bankowych dla klientów Vivus

Lista kont bankowych Vivus, na które można wpłacić:

  • przelew 1 gr (przelew identyfikacyjny), gdy chcesz uaktywnić swój nowo założony Profil Klienta,
  • spłatę pożyczki,
  • opłatę za przesunięcie terminu spłaty pożyczki.

Wybierz bank, w którym posiadasz konto.

Jeżeli Twojego banku nie ma na liście – wybierz opcję „Inne Banki”.

Taki przelew zostanie zaksięgowany zgodnie z sesjami międzybankowymi.

Z jakiego konta bankowego powinienem przelać opłatę rejestracyjną?

Opłata rejestracyjna powinna zostać wysłana z rachunku bankowego, którego jesteś posiadaczem.

Ze swego osobistego rachunku bankowego wyślij opłatę weryfikacyjna, tak abyśmy mogli zweryfikować Twoją tożsamość. Ważne jest, aby w informacji o nadawcy w przelewie widniało Twoje imię i nazwisko, jako osoby wnioskującej o pożyczkę.

Jeżeli posiadasz konto w SKOK – tj. w Spółdzielczej Kasie Oszczędnościowo-Kredytowej pamiętaj, aby przelew został nadany z rachunku, którego jesteś posiadaczem. Brak danych nadawcy przelewu lub gdy imię i nazwisko nadawcy przelewu różnią się od danych osoby wnioskującej o pożyczkę – uniemożliwi potwierdzenie rejestracji – a tym samym udzielenie pożyczki.

Pamiętaj, że możesz skorzystać z systemu Blue Media. Blue Media to skuteczne rozwiązanie służące do realizacji błyskawicznych przekazów pieniężnych między kontami w różnych bankach.

WAŻNE! Po zaksięgowaniu opłaty rejestracyjnej, zwrócimy Ci ją przelewem na Twoje konto!

Na jakie konto bankowe powinienem przekazać opłatę rejestracyjną?

Na naszej stronie internetowej znajdziesz listę banków, z którymi współpracujemy. Wybierz z listy bank, w którym masz konto.

Po wybraniu banku, w którym posiadasz konto na podany numer przelej opłatę rejestracyjną. Jeśli nie posiadasz konta w żadnym z tych banków dokonaj płatności na nasze konto w Banku Millennium.

Informacje niezbędne do dokonania płatności znajdziesz TUTAJ.

WAŻNE! Po zaksięgowaniu opłaty rejestracyjnej, zwrócimy Ci ją przelewem na Twoje konto!

Spłata pożyczki

Chcę pozbyć się długów – jak spłacić chwilówkę w Vivus?

Zaciągając pożyczkę w Vivus, otrzymujesz na swój e-mail wszystkie dane niezbędne do spłaty pożyczki.

Spłaty pożyczki należy dokonać na nasze konto bankowe. Numery rachunków znajdują się TUTAJ.

W mailu dostaniesz dokładny termin spłaty pożyczki, kwotę do wpłaty oraz numer rachunku bankowego i tytuł, który powinien znaleźć się w tytule przelewu.

Spłata chwilówki – jakie dane należy podać podczas robienia przelewu?

Spłaty pożyczki można dokonać za pośrednictwem bankowości elektronicznej, przelewając pieniądze na konto bankowe Vivus.

Dokonując spłaty pożyczki należy podać następujące dane: Odbiorca: Vivus Finance sp. z o. o.; Adres: ul. Żwirki i Wigury 16c Budynek B4, 02-092 Warszawa; Konto: numery kont, na które można dokonać płatności znajdziesz TUTAJ Kwota: (kwota, którą spłacamy) PLN Tytuł przelewu: Spłata pożyczki (wpisz swój numer pożyczki).

Na jakie konto mogę spłacić pożyczkę?

Spłaty pożyczki należy dokonać na nasze konto bankowe. Spłacając pożyczkę, podajesz zawsze następujące dane:

Odbiorca: Vivus Finance sp. z o. o. Adres: ul. Żwirki i Wigury 16c Budynek B4, 02-092 Warszawa Konto: numery kont, na które można dokonać płatności znajdziesz TUTAJ Kwota: (kwota, którą spłacamy) PLN Tytuł przelewu: Spłata pożyczki (wpisz swój numer pożyczki).

Pożyczka na 30 dni – jaki jest termin spłaty i czy mogę go przedłużyć?

Na spłatę pożyczki masz 30 dni, możesz też przesunąć termin spłaty, bądź wpłacić dowolną kwotę zmniejszającą należność do spłaty.

W Vivus udzielamy pożyczek na 30 dni z możliwością przesunięcia terminu spłaty. Nie są to więc pożyczki ratalne. Pożyczkę należy spłacać zgodnie z harmonogramem. Jeśli chcesz przesunąć termin spłaty pożyczki, jest to także możliwe. Termin spłaty pożyczki możesz przesunąć o kolejne: 7, 14 lub 30 dni. W przypadku pierwszej pożyczki istnieje możliwość dwukrotnego przesuniącia terminu spłaty. Jeżeli jest to kolejna pożyczka możesz przesunąć termin jej spłaty jedynie raz.

Chwilówka na 60 dni – jak spłacić pożyczkę nawet 30 dni później?

Jeśli nie wykorzystałeś już swojego limitu przedłużeń, możesz przesunąć spłatę chwilówki o kolejne 7, 14 lub nawet 30 dni.

PAMIĘTAJ! Jeżeli jest to Twoja pierwsza chwilówka w Vivus, masz możliwość przedłużenia terminu spłaty dwukrotnie.

Jeżeli jest to Twoje kolejne zobowiązanie w Vivus, masz możliwość przedłużenia terminu spłaty raz.

Przesunięcie terminu spłaty pożyczki – czy jest taka możliwość w Vivus?

Przedłużenie terminu spłaty jest możliwe, jeżeli nie wykorzystałeś już swojego limitu przedłużeń.

PAMIĘTAJ! Jeżeli jest to Twoja pierwsza pożyczka w Vivus masz możliwość przedłużenia terminu spłaty dwukrotnie. Jeżeli jest to Twoja kolejna chwilówka, możesz przesunąć termin spłaty raz.

Przesunięcie terminu spłaty pożyczki – jak to zrobić w Vivus?

Termin spłaty pożyczki możesz przesunąć poprzez zlecenie przelewu na kwotę widoczną na swoim Profilu Klienta.

Aby przedłużyć termin spłaty pożyczki należy, uprzednio dokonać wpłaty opłaty za przesunięcie terminu spłaty, której wysokość wskazana jest na Profilu Klienta, w tym celu zaloguj się klikając TUTAJ. Informację o wysokości prowizji możesz uzyskać także mailowo lub telefonicznie.

Pamiętaj, aby w tytule przelewu opłaty za przesunięcie terminu spłaty podać numer Twojej pożyczki oraz informację, o jaki okres ma być przesunięty termin spłaty pożyczki – zgodnie z komunikatem zamieszczonym w wysłanej do Ciebie wiadomości e-mail.

Spłata chwilówki po terminie – w jaki sposób mogę to zrobić?

Oczywiście, jeśli masz potrzebę przesunięcia terminu spłaty chwilówki, możesz to zrobić. Chwilówkę można przedłużyć raz lub dwa razy.

Aby przedłużyć termin spłaty chwilówki, należy przelać na nasze konto odpowiednią kwotę opłaty i wpisać poprawny tytuł przelewu, czyli: "Przedłużenie terminu spłaty pożyczki nr ...".

Wysokość opłaty, dane do przelewu oraz numer pożyczki znajdują się w wysłanej przez nas wiadomości e-mail, a także na Profilu Klienta. Po odnotowaniu opłaty za przesunięcie terminu spłaty, informujemy o nowym terminie spłaty wysyłając wiadomość SMS. Wszelkie informacje dotyczące terminu spłaty znajdują się również po zalogowaniu na Profilu Klienta lub można je uzyskać telefonicznie podczas kontaktu z Działem Obsługi Klienta.

Pamiętaj, że termin spłaty możesz przesunąć raz lub dwa razy. Jeśli pożyczasz pieniądze pierwszy raz, przysługują Ci dwa przedłużenia spłaty terminu pożyczki, jeśli jest to Twoje kolejne zobowiązanie, masz tylko jedno przesunięcie terminu.

Ile razy mogę przedłużyć termin spłaty pożyczki w Vivus?

Ilość przedłużeń pożyczki w Vivus.pl zależy od tego, czy jest to Twoja pierwsza pożyczka, czy też kolejne zobowiązanie finansowe.

  • Jeżeli jest to Twoja pierwsza pożyczka w Vivus.pl masz możliwość przedłużenia terminu spłaty dwukrotnie.
  • Jeżeli jest to Twoja kolejna pożyczka w Vivus.pl masz możliwość przedłużenie terminu spłaty pożyczki raz.
Jak spłacić długi, gdy nie mogę uregulować ich w terminie?

Pamiętaj, że zawsze, kiedy spodziewasz się problemu z terminową spłatą swojego zobowiązania masz możliwość przesunięcia terminu spłaty pożyczki w Vivus.

Jeżeli nie jesteś w stanie spłacić pożyczki w wyznaczonym terminie, skorzystaj z możliwości przesunięcia terminu spłaty. W tym celu przelej na nasze konto bankowe opłatę za przedłużenie, a Twój termin spłaty pożyczki zostanie przesunięty o 7, 14 lub 30 dni. Jeżeli jest to pierwsza pożyczka w Vivus.pl masz możliwość przesunięcia terminu spłaty dwukrotnie. Jeżeli jest to Twoja kolejna pożyczka w Vivus.pl masz możliwość przesunięcia terminu spłaty pożyczki raz.

Wcześniejsza spłata pożyczki – czy jest taka możliwość w Vivus?

Jak najbardziej! Jeśli posiadasz dodatkowe pieniądze, które umożliwią Ci wcześniejszą spłatę pożyczki w każdym momencie możesz spłacić pożyczkę wcześniej.

W przypadku spłaty pożyczki przed terminem, jej koszt ulegnie obniżeniu o te opłaty, które dotyczą okresu, o który skrócono udostępnienie pożyczki. Nawet, jeśli pożyczkodawca poniesie je przed spłatą.

Spłata pożyczki po terminie w Vivus lub jej opóźnienie – co dalej?

Jeśli zbliża się termin upływu okresu, na który została zaciągnięta pożyczka, klient powinien dokonać jej spłaty, albo przedłużyć okres spłaty zobowiązania.

W przypadku braku lub opóźnienia płatności mogą zostać naliczone odsetki w wysokości dwukrotności wysokości odsetek ustawowych za opóźnienie (odsetki maksymalne za opóźnienie). Odsetki ustawowe za opóźnienie stanowią wysokość równą sumie stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego i 5,5 punktów procentowych.

Informacja o spłacie długu po uregulowaniu – gdzie ją znajdę?

Wszystkie informacje dotyczące Twojego zobowiązania możesz zobaczyć w swoim Profilu Klienta.

Po zaksięgowaniu wpłaty informacja ta niezwłocznie pojawi się w Twoim Profilu Klienta. Profil Klienta to Twój indywidualny profil na stronie Vivus.pl, w którym możesz sprawdzić między innymi kwotę pożyczki, termin spłaty czy numer pożyczki. Jeśli nie posiadasz Profilu Klienta, a chcesz skorzystać z naszej pożyczki, to należy:

  • zarejestrować się na stronie Vivus.pl,
  • złożyć wniosek o pożyczkę,
  • wykonać przelew weryfikacyjny (po rejestracji i otrzymaniu numeru),
  • oczekiwać na decyzję.
Konto do spłaty w Vivus – czy mogę zrobić przelew z innego rachunku?

Tak, istnieje możliwość dokonania spłaty Twego zobowiązania z dowolnego konta.

Spłaty pożyczki możesz dokonać z dowolnego konta bankowego. Najważniejsze, abyś nie zapomniał, aby w tytule przelewu wpisać numer pożyczki, którą spłacasz.

Vivus windykacja – jaki jest numer telefonu i godziny infolinii?

Jeśli przewidujesz problem ze spłatą pożyczki w terminie, warto abyś skontaktował się z naszym działem windykacji, razem znajdziemy rozwiązanie.

Numer telefonu do działu windykacji to: 221 221 224. Infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20: 00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 16:00.

Odsetki w Vivus przy wcześniejsze spłacie – czy są one mniejsze?

Zgodnie z warunkami umowy przy wcześniejszej spłacie pożyczki zmniejszeniu ulegają odsetki.

W treści umowy zostajesz poinformowany o wcześniejszej możliwości spłaty zobowiązania: „Pożyczkobiorca jest uprawniony do częściowej lub całkowitej spłaty Pożyczki przed Terminem Spłaty Pożyczki Limitu Ogólnego.”

W przypadku spłaty pożyczki przed terminem, jej koszt ulegnie obniżeniu o te opłaty, które dotyczą okresu, o który skrócono udostępnienie pożyczki. Nawet, jeśli pożyczkodawca poniesie je przed spłatą.

Termin spłaty pożyczki przypada w dzień wolny – co zrobić?

Jeżeli termin spłaty wypada na dzień wolny od pracy, to zgodnie z zaakceptowanymi warunkami umowy zostaje on przesunięty na następujący po nim dzień roboczy.

Oczywiście zaczekamy do poniedziałku na przelew i nie będzie to związane z żadnymi konsekwencjami finansowymi.

Jakkolwiek istnieje sposób, aby wpłata została zaksięgowana także w weekendy. W tym celu koniecznie jest posiadanie konta w jednym z pięciu banków współpracujących z Vivus: Alior Bank, Millenium Bank, Getin Bank, PKO BP, Pekao SA. Jeśli posiadasz konto w jednym z tych banków, przelew środków zostanie natychmiast zaksięgowany, ponieważ przelewy między kontami należącymi do tego samego banku nie muszą być w ogóle realizowane w systemie ELIXIR.

W przypadku wykonania przelewu wewnątrz tej samej grupy bankowej, dzień tygodnia ani godzina przelewu nie ma znaczenia. Vivus.pl zaksięguje i rozliczy wpłatę praktycznie natychmiastowo.

Godziny pracy i kontakt
088685BB-AF51-417D-B51D-C4CB47E501C8221 221 22722 206 21 21
kontakt@vivus.pl
Telefon: 221 221 227
Opłata zgodna z taryfą operatora
Dni robocze / 8:00 — 22:00
Weekendy / 8:00 — 20:00

Vivus Finance spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-092) przy ul. Żwirki i Wigury 16c Budynek B4, telefon 221 221 227. NIP: 525-253-13-20, REGON: 146101268. Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000418977. Kapitał zakładowy w wysokości 40 000 000 zł.

Informujemy, że działamy w oparciu o przepisy polskiego prawa określone w szczególności w Kodeksie cywilnym oraz Ustawie o kredycie konsumenckim.

Opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą operatora.

Pożyczkodawcą jest Vivus Finance sp. z o.o. Przyznanie pożyczki zależy od wyniku oceny zdolności kredytowej wnioskodawcy. Maksymalna wysokość pierwszej pożyczki przez internet lub telefon to 3000 zł. Jednorazowa opłata rejestracyjna, która jest niezwłocznie zwracana wnioskodawcy, wynosi 1 grosz (gdy Klient dokonuje opłaty rejestracyjnej na jeden z rachunków bankowych, w którym Spółka posiada swoje konto) lub 1 złoty gdy Klient korzysta z systemu Blue Cash. Reprezentatywny przykład dla pierwszej pożyczki udzielanej za pośrednictwem strony internetowej www.vivus.pl lub przez telefon: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) to 0% przy założeniach: całkowita kwota pożyczki 1000; całkowita kwota do zapłaty 1000 zł; oprocentowanie stałe w skali roku 0%; całkowity koszt pożyczki 0 zł; umowa na 30 dni. Stan na 03.09.2018 r. Przyznanie pożyczki zależy od wyniku oceny zdolności kredytowej wnioskodawcy.

Reprezentatywny przykład dla kolejnej pożyczki udzielanej za pośrednictwem strony www.vivus.pl lub przez telefon: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) to 819,1% przy założeniach: całkowita kwota pożyczki 2000; całkowita kwota do zapłaty 2400 zł; oprocentowanie stałe w skali roku 10%; całkowity koszt pożyczki 400 zł (prowizja 383,60zł, odsetki 16,40zł); umowa na 30 dni. Stan na 03.09.2018 r. Przyznanie pożyczki zależy od wyniku oceny zdolności kredytowej wnioskodawcy.

W przypadku opóźnienia w spłacie pożyczki, Pożyczkodawca zastrzega sobie możliwość naliczenia odsetek w wysokości dwukrotności wysokości odsetek ustawowych za opóźnienie (odsetki maksymalne za opóźnienie). Odsetki ustawowe za opóźnienie stanowią wysokość równą sumie stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego i 5,5 punktów procentowych. Ponadto Pożyczkobiorca może zostać zobowiązany do pokrycia kosztów dochodzenia zwrotu Pożyczki na drodze postępowania sądowego.

W przypadku łącznego spełnienia przesłanek określonych w artykule 14 lub 16 bądź 17 lub 18 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych (Dz.U. 2018 poz. 470 ze zm.) Pożyczkodawca ma prawo przekazać informacje o zobowiązaniach Pożyczkobiorcy do Biur Informacji Gospodarczej, co może mieć wpływ na zdolność kredytową Pożyczkobiorcy. Przekazanie danych Pożyczkobiorcy do Biur Informacji Gospodarczej jest dokonywane na podstawie pisemnej umowy o udostępnianie informacji gospodarczych zawartej przez Pożyczkodawcę z Biurem Informacji Gospodarczej oraz w oparciu o przepisy rozdziału 3 ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych.

Przedłużenie spłaty pożyczki nie odbywa się automatycznie i jest zależne od woli klienta. Przedłużenie terminu spłaty odbywa się po dokonaniu opłaty za przedłużenie, której wysokość zależy od kwoty pożyczki i terminu przedłużenia.

Regulamin promocji „Łap okazję 70%.

Administratorem danych osobowych jest Vivus Finance sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Żwirki i Wigury 16c Budynek B4, 02-092 Warszawa. Wszelkie informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych, celów, w jakich są przetwarzane, podstaw prawnych przetwarzania, kategoriach odbiorców danych osobowych, okresie przetwarzania danych, konieczności lub dobrowolności podania danych osobowych i konsekwencjach ich niepodania, zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji i przysługujących Ci uprawnieniach znaleźć możesz w naszej Polityce Prywatności.

Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporu wynikającego z umowy zawartej pomiędzy konsumentem a Vivus Finance sp. z o. o. jest Rzecznik Finansowy. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.

W celu rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Vivus Finance sp. z o. o. a konsumentem, istnieje także możliwość skorzystania z platformy internetowej ODR, dostępnej TUTAJ. Platforma ODR ułatwia niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami.

Szybka pożyczka przez Internet – Vivus.pl

Pokaż więcej
Informujemy, że w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi nasza strona korzysta z ciasteczek (plików cookies). Korzystając z naszej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Jednocześnie przypominamy, że w każdej chwili masz możliwość zmiany ustawień plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityce plików cookies
AKCEPTUJĘ