Telefon
221 221 227
E-mail
Czat
Kliknij, aby porozmawiać z konsultantem

Co należy wpisać w tytule przelewu opłaty rejestracyjnej?

Podczas dokonywania wpłaty wprowadź następujący tytuł przelewu, inaczej wpłata nie zostanie przyjęta:
"Potwierdzam rejestrację i zgadzam się na umowę pożyczki Vivus.pl nr. (Wpisz swój numer rejestracji*)"
* Numer rejestracji przesłaliśmy do Ciebie w wiadomości e-mail

Informacje niezbędne do dokonania płatności TUTAJ.

Pierwsza Pożyczka Za Darmo! Oddajesz tyle, ile bierzesz! Co to znaczy?

Biorąc pierwszą pożyczkę w Vivus.pl nie ponosisz żadnych kosztów - prowizji i odsetek. To znaczy, że pożyczając np. 200 PLN na 30 dni, spłacasz tylko otrzymaną kwotę: 200 PLN.

Czy w tym samym czasie można otrzymać kilka pożyczek z Vivus.pl?

W tym samym czasie możesz otrzymać tylko jedną pożyczkę, ale Vivus.pl oferuje możliwość otrzymania dodatkowej kwoty do już istniejącej pożyczki. Informacje o możliwościach otrzymania dodatkowej pożyczki znajdziesz na swoim profilu użytkownika.

Jakie warunki należy spełnić, aby otrzymać pożyczkę w Vivus.pl?

Pożyczkę możesz otrzymać jeżeli:

  • jesteś obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej
  • jesteś w wieku od 20 do 75 lat
  • posiadasz aktywny Profil Klienta na stronie internetowej Vivus.pl - zarejestruj się
  • nie zostałeś wpisany do jakiegokolwiek rejestru dłużników naruszających obowiązki terminowego regulowania należności finansowych

Jakie dokumenty są niezbędne aby otrzymać pożyczkę w Vivus.pl?

Aby otrzymać pożyczkę w Vivus.pl wystarczy: dowód osobisty, telefon komórkowy i konto w banku w Polsce.

Jaką kwotę pożyczki mogę otrzymać?

Pierwsza pożyczka może być udzielona na kwotę do 1400 PLN. Jeśli pożyczka będzie spłacona w sposób terminowy i nie zostaną naruszone przepisy umowy, po 7 dniach od spłaty możesz pożyczyć do 2000 PLN. Po spłacie drugiej pożyczki i upływie 7 dni - trzecią pożyczkę będziesz mógł otrzymać w wysokości do 2600 PLN, czwartą w wysokości do 3000 PLN, a piątą i każdą kolejną w wysokości do 3500 PLN.

Czy jest możliwość dobrania dodatkowej kwoty do istniejącej pożyczki?

Jeśli masz aktywną pożyczkę, a dostępny limit pożyczki jest równy lub większy niż kwota, z której skorzystałeś, masz możliwość otrzymania dodatkowej kwoty do istniejącej pożyczki. W tym celu zaloguj się na swój profil Vivus.pl lub zadzwoń do Działu Obsługi Klienta nr tel - 221 221 227. Po otrzymaniu kwoty dodatkowej Twój termin spłaty pożyczki pozostaje bez zmian. Otrzymasz nowy harmonogram spłaty pożyczki, zawierający zarówno istniejącą oraz dodatkową kwotę pożyczki.

Czy mogę otrzymać większą kwotę od razu po spłaceniu poprzedniej pożyczki?

Większą kwotę możesz otrzymać po 7 dniach od spłacenia poprzedniej pożyczki.

Jak szybko pieniądze zostaną przelane na moje konto bankowe?

Pieniądze otrzymasz w ciągu 15 minut po rozpatrzeniu Twojego wniosku (dotyczy pożyczkobiorcy posiadającego rachunek bankowy w tym samym banku, co pożyczkodawca: Alior Bank, Bank Pekao S.A., Bank Pocztowy, Getin Bank, ING Bank, Kredyt Bank, Millennium Bank, PKO Bank Polski, system Blue Cash).

Czy można wnioskować o udzielenie pożyczki w przypadku, jeżeli posiada się zaciągnięty kredyt w banku lub innej instytucji udzielającej pożyczek lub kredytów?

Tak. Możesz otrzymać pożyczkę, jeśli nie masz opóźnień w spłatach oraz nie jesteś wpisany do rejestru dłużników.

Jak szybko otrzymam decyzję w sprawie udzielenia pożyczki?

Decyzję w sprawie udzielenia pożyczki otrzymasz po zaksięgowaniu opłaty rejestracyjnej na naszym rachunku bankowym.

Z jakiego rachunku powinienem przekazać opłatę rejestracyjną?

Opłatę rejestracyjną powinieneś przekazać z rachunku bankowego, którego jesteś właścicielem. Opłata rejestracyjna przesłana za pośrednictwem firm oferujących usługi szybkich przelewów lub z rachunku SKOK nie zostanie zarejestrowana w systemie, wyjątkiem jest system Blue Cash.

Na jaki rachunek bankowy powinienem przekazać opłatę rejestracyjną?

Na naszej stronie internetowej znajdziesz listę banków, wybierz z niej bank, w którym masz konto i na podany numer przelej opłatę rejestracyjną. Jeśli nie posiadasz konta w żadnym z tych banków dokonaj płatności na nasze konto w Banku Millennium.

Informacje niezbędne do dokonania płatności: TUTAJ

Dlaczego odmówiono mi pożyczki?

Wniosek o pożyczkę zostaje odrzucony gdy:

  • masz mniej niż 20 lub więcej niż 75 lat
  • nie jesteś obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej
  • jesteś wpisany do rejestru dłużników
  • masz niespłaconą poprzednią pożyczkę w Vivus.pl
  • Twój formularz rejestracyjny zawiera błędy

Czy potrzebny jest zastaw lub poręczenie, aby otrzymać pożyczkę?

Nie. W Vivus.pl otrzymasz pożyczkę bez zastawu i poręczenia.

Czy w Vivus.pl podpisuję umowę pożyczki?

Tak, w Vivus.pl, po otrzymaniu pierwszej pożyczki, wysyłamy do Ciebie umowę z opłaconą kopertą zwrotną. Po podpisaniu dokumentu, należy go odesłać na nasz adres. Umowę podpisujesz tylko jeden raz. Na jej podstawie będziemy mogli udzielać Ci kolejnych pożyczek.