Masz pytania?

Tu znajdziesz odpowiedzi.

Wróć

Profil Klienta

Co to jest Profil Klienta?

Profil Klienta to Twój indywidualny profil na stronie Vivus.pl, w którym możesz:

  • sprawdzić informacje na temat Twojego wniosku, a także przyznanej pożyczki,
  • dobrać dodatkową kwotę pożyczki, jeżeli nie wykorzystałeś w pełni przyznanego Limitu Ogólnego,
  • złożyć wniosek o kolejną pożyczkę,
  • sprawdzić informacje o przedłużeniu terminu spłaty pożyczki,
  • zaktualizować swoje dane,
  • sprawdzić termin i kwotę do spłaty Twojej pożyczki,
  • sprawdzić numer Klienta i pożyczki,
  • znaleźć link do Portalu e-archiwum.

Jak zalogować się na Profil Klienta?

Kliknij przycisk „Zaloguj się” na stronie Vivus.pl i wpisz dane:

Login:Twój adres e-mail
Hasło:wpisałeś przy rejestracji. Jeżeli nie pamiętasz hasła możesz je zmienić, szczegóły tutaj

Nie pamiętasz hasła do logowania?

W celu odzyskania hasła kliknij przycisk „Zaloguj się” na stronie Vivus.pl, a następnie „Przypomnij hasło” lub wejdź tutaj.

Jeżeli problemy z logowaniem nadal będą się pojawiać, skontaktuj się z nami.

Jak zmienić dane?

Wejdź na Profil Klienta, gdzie możesz zmienić swoje dane, takie jak:

  • seria i numer dowodu osobistego,
  • numer telefonu,
  • adres e-mail,
  • adres zamieszkania,
  • numer konta bankowego,
  • hasło do logowania.
Godziny pracy i kontakt
088685BB-AF51-417D-B51D-C4CB47E501C8660 600 70022 206 21 21
kontakt@vivus.pl
Telefon: 660 600 700
Opłata zgodna z taryfą operatora
Dni robocze / 8:00 — 22:00
Soboty i niedziele / 8:00 — 20:00


Pokaż więcej
Informujemy, że w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi nasza strona korzysta z ciasteczek (plików cookies). Korzystając z naszej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Jednocześnie przypominamy, że w każdej chwili masz możliwość zmiany ustawień plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityce plików cookies
AKCEPTUJĘ